CLOSE

مقایسه رشته های ورزشی

x رشته های ورزشی مدت زمان ورزش کالری مصرفی شدت ورزش نوع ورزش گروه سنی مکان برکزاری کلاس ها
نویسنده: ایزابل فنویک، بخش آموزشی لس میلز


اگر برای تضمین سلامتی خود به توصیه‌ی معروف «صرف پنج وعده سبزیجات و میوه‌جات در روز» عمل می‌کنید، باید به شما بگویم هنوز نیازمند وعده‌های بیشتری هستید.
اخیرا بررسی نرخ مرگ در بیش از 8/7 میلیون نفر در کشورهای مختلف نشان می‌دهد برای کاهش خطر مرگ زودرس، باید سبزیجات و میوه‌جات بیشتری در رژیم غذایی خود بگنجانیم.
بررسی وضعیت سالم‌ترین افراد در این تحلیل گسترده نشان داد توصیه‌ی «مصرف پنج وعده» که معادل 400 گرم سبزیجات و میوه‌جات است، کافی نیست. در سراسر جهان سالم‌ترین افراد کسانی بودند که روزانه حدود 10 وعده سبزیجات و میوه‌جات مصرف می‌کردند. آن‌ها پایین‌ترین نرخ بیماری‌های قلبی، سکته‌ی مغزی و انواع سرطان‌ها را دارند. اگر می‌خواهید بدانید چه چیزهایی ممکن است «پنج وعده» را تشکیل دهند، مشت خود را از لوبیاسبز پر کنید، یک چهارم گل کلم بروکلی را جدا کنید، یک سیب متوسط و یک موز کوچک 100 گرمی تهیه کنید. حالا میزان هر کدام را دو برابر کنید!