CLOSE

مقایسه رشته های ورزشی

x رشته های ورزشی مدت زمان ورزش کالری مصرفی شدت ورزش نوع ورزش گروه سنی مکان برکزاری کلاس ها
در پاییز به جای توت‌فرنگی، خرمالو بخورید! این میوه‌ی خوش‌رنگ به اندازه‌ی توت‌فرنگی آنتی‌اکسیدان دارد و به اندازه‌ی انگور، انرژی‌زاست! مناسب روزهای سرد پاییزی است و مصرف آن برای کودکان و افراد باردار توصیه می‌شود. انواع ویتامین‌های  B ,C, A  و مواد معدنی موجود در آن، به تسریع رشد کودکان منجر می‌شود و سلامت جنین و مادر را تضمین می‌کند.
خرمالو حاوی نوعی فیبر محلول در آب به نام پکتین است که ضد چربی‌خون محسوب می‌شود. سرشار از پتاسیم و منیزیم و حاوی فسفر و آهن است. خرمالو در حفظ طراوت و زیبایی شما نقش بسزایی دارد. اگر می‌خواهید پوست و ناخن زیبا داشته باشید، با موهای خشک و شکننده خداحافظی کنید، معده‌، لثه و چشمانتان را تقویت کنید، کم خونی را برطرف کنید و انرژی کافی برای گذراندن روزهای سرد پاییزی داشته باشید، روزی یک عدد خرمالو بخورید.
مراقب باشید در خوردن آن افراط نکنید چون خرمالو کالری زیادی دارد. از طرفی به دلیل اسیدی بودن این میوه، بهتر است آن را با معده‌ی پُر و به عنوان دسر برای هضم بهتر غذا بخورید.